tcp connection problem

squeak at sysa.barnett.sk squeak at sysa.barnett.sk
Fri Aug 11 10:46:28 UTC 2000

Dear Mr. Baco,

You should put more information about how you
opened mentioned connection.

Jan Barger

 http://www.barnett.sk
 http://www.napri.sk

P.S.

Maybe you will understand slovak language too :)

Mozno mate otvorenych viac socketov. Nenapisali ste ako ste otvorili
spojenie na jednej a druhej strane a ako ste ho potom uzavreli.
Ale predpokladam ze neslo len o neake examples co su k socketom.