Squeak-NL IRL?

Cees de Groot cg at cdegroot.com
Thu Apr 25 10:54:52 UTC 2002

[Yup, in Dutch ;-)]

Ik ben bezig om een Nederlandstalige Squeak-workshop voor lagere school groep
7/8 voor te bereiden, en zo te horen zijn er zo links en rechts nog wel wat
mensen in dit kikkerlandje die met Squeak bezig zijn op soortgelijke gebieden.

Misschien een idee om eens een keer een avond de koppen bij elkaar te steken?
Ik denk dat met name op het gebied van vertaalwerk (en soortgelijke
aanpassingen aan de lokale situatie) en 'propaganda' er een hoop dubbel werk
valt te voorkomen.

Groetjes,

Cees
--
Cees de Groot               http://www.cdegroot.com     <cg at cdegroot.com>
GnuPG 1024D/E0989E8B 0016 F679 F38D 5946 4ECD  1986 F303 937F E098 9E8B